Powszechnie jesień nie kojarzy się nam z niczym dobrym. Deszcze, gwałtowny spadek temperatury i nieodwracalne pożegnanie ze słońcem na kilka długich miesięcy. Microsoft postanowił jednak zadbać o samopoczucie całej społeczności, związanej z platformą Dynamics 365 i w październiku udostępnia szeroką aktualizację, dotyczącą niemalże wszystkich aplikacji, dostępnych w rodzinie D365. Dzisiaj przyjrzymy się, co nowego w jej CRM-owej części.
Nowy, lepszy Unified User Interface
Sztuczna inteligencja dla modułu Sprzedaży
- możliwość włączenia rekomendacji kolejnych zadań lub spotkań do zaplanowania na podstawie czynności, które podejmujemy na zamykanym działaniu,
- będziemy mieli możliwość automatycznej identyfikacji najistotniejszych punktów konwersacji z klientami (e-maile),
- a przede wszystkim dostaniemy nowe możliwości tworzenia modelu przewidywania sukcesu sprzedaży na podstawie mechanizmu maszynowego uczenia się.
Szybkie Akcje
Zależne katalogi
Nowości w Dynamics 365 for Marketing
Microsoft Dynamics 365 Field Service
Co nowego w serwisie?
Kiedy aktualizacja?
Grafiki pochodzą ze strony: https://docs.microsoft.com/en-us/business-applications-release-notes/october18/