W tym roku firma EIP została podwójnie wyróżniona przez Microsoft. W skali globalnej członkostwem w elitarnym Inner Circle, a w Polsce tytułem najlepszego partnera rozwiązań Dynamics NAV – Partner of The Year 2017!

Microsoft Polska ogłosił dziś oficjalne  wyniki rankingu partnerów Microsoft Dynamics na rok 2017.  Partnerami roku FY2017 zostały firmy: Intersys ? w ramach produktu Dynamics CRM (nowa nazwa Dynamics 365 Customer Engagement), Bonair  – w ramach produktu Dynamics AX i EIP ? w ramach produktu Dynamics NAV. Dziękujemy za zaufanie naszym klientom – to nasz wspólny sukces!
Otrzymane wyróżnienie jest wynikiem pracy całego zespołu EIP. Microsoft ocenia nie tylko wyniki sprzedaży, ale również realizację obranej strategii, osiągnięcie założonych celów biznesowych, kompetencje zespołu oraz działania marketingowe. Tytuł Partnera Roku w segmencie rozwiązań Dynamics NAV jest dla nas potwierdzeniem, że droga, którą obraliśmy jest właściwym wyborem. Jest to również niesamowita motywacja, która zobowiązuje do dalszego rozwoju.

Droga do kolejnych sukcesów

Przed nami realizacja kolejnych, ambitnych planów. W osiągnięcie założonych celów zaangażowany jest cały zespół Dynamics NAV. Nieustannie podnosimy nasze kompetencje dbając o najwyższą jakość pracy. Uczestniczymy w najważniejszych konferencjach międzynarodowych i przykładamy wagę do wymiany wiedzy w zespole. W najbliższym czasie weźmiemy m.in. udział  w konferencji Directions EMEA w Madrycie i NAV Techdays w Antwerpii. Dzięki temu nasz zespół dynamicznie się rozwija i razem z naszymi klientami wytyczamy drogi do sukcesu – rozwoju biznesu na międzynarodowych rynkach.
Tytuł Partner of the Year trafia do partnerów, którzy osiągnęli najlepsze wyniki w oficjalnym rankingu partnerów prowadzonym co roku w okresie od 1 lipca do 30 czerwca.
Wyróżnienie Inner Circle for Dynamics zostaje przyznane za wyniki biznesowe w zakresie sprzedaży rozwiązań biznesowych z rodziny Dynamics, do której należy gama produktów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP), oraz zarządzanie relacjami z klientami (CRM).