LS Retail to globalny lider skalowalnych rozwiązań do zarządzania złożonymi procesami operacyjnymi m.in. w branżach takich jak moda, elektronika, meble, travel & duty free, restauracje, kawiarnie , forecourt & c-stories i wielu innych.

W czerwcu firma EIP dołączyła do grona oficjalnych partnerów producenta.

  • LS Retail jest wiodącym dostawcą kompleksowych rozwiązań do zarządzania procesami biznesowymi w branży retail.
  • Oferuje wielokanałowe, zintegrowane rozwiązania – jeden system pozwala na zarządzanie pracownikami, sklepami, sieciami sklepów i magazynów oraz dostęp do analiz, statystyk i wyników sprzedaży.
  • LS Retali dostarcza narzędzia do skutecznej i efektywnej kontroli towaru, obsługi klienta, promocji i programów lojalnościowych, a także oferuje wsparcie strategii marketingowych oraz obsługi finansowej.
  • Dzięki LS Retail, można lepiej poznać swojego klienta i zaoferować mu dopasowaną, spersonalizowaną obsługę i wsparcie, zarówno w sklepie, jak i w sprzedaży online.
  • LS Retail oferuje trzy wersje produktu dla branży retail – dopasowane do skali biznesu: LS One,  LS Nav, LS Express

LS Nav – zalety i funkcjonalności

LS Nav jest rozwiązaniem „add-on”, zintegrowanym z systemem do zarządzania procesami firmy, jakim jest Microsoft Dynamics NAV.

LS Nav posiada interfejs POS, który jest bardzo intuicyjny dla obsługującego go użytkownika i pozwala na szybką obsługę klienta przy kasie. Aplikacja LS POS to oprogramowanie dla punktów sprzedaży, oparte na technologii ekranów dotykowych, pozwalające na sprawne zarządzanie procesem sprzedaży w lokalu.

LS Nav, dzięki licznym opcjom konfiguracyjnym umożliwia sprawne rozpoczęcie sprzedaży nawet w kilku lokalach jednocześnie, a przyjazny interfejs użytkownika znacznie skraca czas potrzebny na wprowadzenie zamówienia do systemu. Samo rozwiązanie administrowane jest z poziomu aplikacji Dynamics NAV. Takie połączenie umożliwia bieżące monitorowanie procesów sprzedaży, stanów magazynowych, tworzenie zamówień i dokonywanie obliczeń statystycznych.

Do najważniejszych funkcjonalności LS Nav należy zaliczyć:

  • prostą, szybką i elastyczną możliwość definiowania ekranów przycisków,
  • dostęp do towarów z wielu miejsc,
  • stały podgląd paragonu na każdym etapie,
  • weryfikacja kart lojalnościowych,
  • przetwarzanie preferencji klienta,
  • zaawansowane narzędzia do sprzedaży dla pracowników (sugestie poprzednich zakupów klientów, automatyczne rabaty, śledzenie numeru seryjnego),
  • segmentacja klienta,
  • wielowalutowość,
  • możliwość dzielenia i łączenia rachunków,
  • spójny system rabatowania.

Z rozwiązania LS Nav, w swoich punktach sprzedaży korzystają takie firmy jak: Adidas, Puma, Hard Rock Cafe, Ikea i wiele innych znanych marek.

Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do kontaktu z zespołem EIP Dynamics NAV nav@eip.pl

Sprawdź jak Cisco CMX może pomóc w identyfikacji klienta:w

Wykryj, połącz, zachęć ? czyli jak nowe technologie zrewolucjonizują tradycyjne zakupy w centrach handlowych

Kupując w Internecie nie jesteśmy anonimowi. Każdy sklep internetowy ma wiedzę o tym co, kiedy i za ile kupiliśmy oraz jakie są nasze preferencje i zainteresowania. Handel tradycyjny, czyli realizowany poprzez centra handlowe pozornie nie daje takich możliwości. Osoba wchodząca do salonu sprzedaży pozostaje praktycznie anonimowa. Nie wiadomo jakie są jej ulubione marki, czy to pierwsze czy też kolejne odwiedziny w danym sklepie, co kupiła lub jakie miejsce odwiedziła wcześniej. Sytuacja ta jednak ma szansę szybko się zmienić dzięki zastosowaniu technologii mobilnych.