1 lipca 2015 roku, o godz. 10.00 odbyło się webinarium organizowane wraz z portalem decyzje-IT.pl. Podczas webinarium skupiliśmy się na praktycznym wykorzystaniu funkcjonalności dla dystrybucji i logistyki dostępnych w systemie Dynamics NAV.

1 lipca 2015 roku, o godz. 10.00 odbyło się webinarium organizowane wraz z portalem decyzje-IT.pl. Podczas webinarium skupiliśmy się na praktycznym wykorzystaniu funkcjonalności dla dystrybucji i logistyki dostępnych w systemie Dynamics NAV.Podczas webinarium można było:
Zaprezentowaliśmy narzędzia systemu Microsoft Dynamics NAV, które dostosowaliśmy tak, aby zarządzanie rozwojem firmy na rynkach międzynarodowych było jak najbardziej efektywne. Co istotne, rozwiązania te są wysoko skalowalne.Ekspansja na rynki zagraniczne wiąże się z dużymi wyzwaniami: budową nowych fabryk, oddziałów czy przejęciem zagranicznych firm w coraz odleglejszych lokalizacjach. Przy takich inwestycjach liczy się szybkie tempo i bezpieczeństwo uruchomienia działalności. Ostatnia rzecz, na którą można sobie pozwolić to problemy operacyjne czy prawne wynikające z wdrożenia nieodpowiedniego systemu do zarządzania procesami w powiększonej organizacji.Microsoft Dynamics NAV to zintegrowane oprogramowanie biznesowe dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jest jednym z najpopularniejszych systemów ERP na świecie. System jest bardzo intuicyjny w obsłudze oraz zgodny z polskim i międzynarodowym prawem, umożliwia pracę w wielu językach i walutach. Od wersji Dynamics NAV 2015 jest dostępny w Microsoft Azure oraz możliwy do zintegrowania z pakietem Microsoft Office 365.

Celem webinarium było pokazanie dlaczego Dynamics NAV jest najlepszym systemem dla firm, które planują ekspansję za granicą a logistyka i dystrybucja (dział zarządzania magazynem, dział sprzedaży, dział zakupów w firmach, dział zarządzania dostawami) to strategiczne działania firmy.

Skupiliśmy się na praktycznym wykorzystaniu funkcjonalności systemu, które można efektywnie wykorzystać w tym zakresie. Większość rozwiązań pokazaliśmy na przykładzie praktycznych zastosowań w Inter Cars S.A.

Podczas webinarium można było:

  • Dowiedzieć się jak korzystając z funkcjonalności zaprezentowanych można zniwelować opóźnienia w dostawach oraz zapewnić lepszą jakość obsługi klienta
  • Poznać jedną z kluczowych zalet dla dyrektorów i managerów, którzy stoją przed decyzja wyboru systemu przy ekspansji międzynarodowej firmy, a mianowicie to że system jest dostosowany do międzynarodowego prawa i posiada lokalizacje dla wielu rynków
  • Zobaczyć jak system usprawnia pracę magazynierom dzięki możliwości instalacji na tablecie oraz jak dzięki nowym funkcjonalnością mogą szybko obsługiwać zamówienia i reagować na zmiany, sprawne przygotowanie dostaw

Webinarium kierowane było do:

  • Prezesów / wiceprezesów
  • Dyrektorów finansowych i Kontrolerów finansowych
  • Dyrektorów IT
  • Głównych księgowych
  • Analityków
  • Dyrektorów logistyki
którzy dzięki poznaniu zaawansowanych funkcjonalności systemu Dynamics NAV będą chcieli wykorzystywać go w codziennej pracy swoich firm.