Extreme 365 - relacja z konferencji

Extreme 365 - relacja z konferencji

Prawie 1000 osób – partnerów, klientów, konsultantów i programistów spotkało się 19 marca w Dubrowniku na czterodniowej konferencji Extreme365, poświęconej w całości możliwościom, przyszłości i pracy ze środowiskiem Microsoft Dynamics 365. 

Pośród nich zespół EIP, reprezentowany przez Jakuba Krupę i Pawła Krulikowskiego. Głównym motywem tegorocznego spotkania ekspertów od Microsoftowego CRMa była Cyfrowa Transformacja – co tak naprawdę oznacza, jak ją realizować i jak nasi klienci mogą wyciągać z niej biznesową wartość.
Walka na aplikacje!
 Z niewielką dozą szczęścia w kwestiach pogody (ominęliśmy porywiste wiatry i nasz samolot wylądował bez problemów) przygodę z Extreme365 zespół EIP rozpoczął od App Innovation Challenge, słynnego konkursu dla konsultantów i programistów, polegającym na stworzeniu od podstaw aplikacji na bazie Dynamicsa 365.

Aplikacja ta ma na celu rozwiązanie konkretnego, zdefiniowanego problemu. Całe zawody nadzorowane były przez doświadczonych MVP Microsoftu (Gus Gonzales, Jonas Rapp, Ulrik B. Carlsson). W międzynarodowym sześcioosobowym zespole, łącząc siły z koleżankami i kolegami ze Skandynawii i Wielkiej Brytanii, próbowaliśmy stworzyć aplikację dla samozwańczych „nigeryjskich książąt”, próbujących wyłudzać pieniądze za pomocą rozsyłanych po całym świecie maili informujących o ogromnym majątku do przejęcia.

 Żartobliwy charakter naszego przedsięwzięcia miał mieć jedno proste przesłanie – w Microsoft Dynamics 365 da się zrobić wszystko i udowodniliśmy to prezentując nasze rozwiązanie na uroczystej kolacji.
Nowości, nowości! 
Kolejne dwa dni upłynęły nam pod znakiem uczestnictwa w kolejnych szkoleniach, spotkaniach i prezentacjach, prowadzonych przez ekspertów z całego świata. Wybór był niezwykle trudny, ponieważ jednocześnie w dziewięciu salach na terenie całej konferencji odbywały się równoległe sesje. Chcąc wyciągnąć jak najwięcej informacji i wiedzy zespół EIP dzielił się na pół, odwiedzając inne prezentacje i warsztaty.

Największą ekscytację wzbudzały oczywiście nowości ze świata Microsoft Dynamics 365. To właśnie na Extreme365 ogłoszone zostały szczegóły kwietniowej aktualizacji dla Dynamicsa, gdzie po raz pierwszy uwspólniony zostanie model danych platformy D365 z wykorzystaniem Common Data Model.

Mieliśmy również możliwość po raz pierwszy wejść w praktyczne detale i szczegóły dotyczące Microsoft Dynamics for Marketing, zobaczyć zaawansowane możliwości zastosowania Azure Machine Learning oraz Internet of Things. Duże wrażenie na uczestnikach konferencji zrobiła prezentacja rozwiązania Field Service zintegrowanego z wirtualnymi goglami, umożliwiającymi serwisantom korzystanie na bieżąco z podpowiedzi wprost z rzeczywistości rozszerzonej.

Bardzo dobrze odebrany został również pokaz możliwości mobilnej aplikacji, dbającej o kompletacje zapasów wózków narzędziowych, zbudowanej dla Inter Cars.
Cyfrowa Transformacja
 Motywem przewodnim całej konferencji było pojęcie Cyfrowej Transformacji – czym jest i jak można ją realizować za pomocą narzędzi, które daje Dynamics 365 wraz z aplikacjami zintegrowanymi. Przedstawiciele Microsoftu, w tym Mike Ehrenberg, udowodnili, że całość platformy, oferowanej przez firmę z Redmond w pełni odpowiada na wyzwania XXI wieku, pokrywając niemalże komplet wymagań biznesowych współczesnych przedsiębiorstw: od sektora małych i średnich aż po korporacyjnych gigantów.
Potęga PowerApps
Ostatniego dnia konferencji wzięliśmy udział szkoleniu, prowadzonym przez Elenę Bolis i Michała Roka, specjalistów z Microsoftu w zakresie nowych technologii takich jak PowerApp czy Flow. Aplikacje te, bezpośrednio zintegrowane z Dynamics 365, znacząco poszerzają możliwości rozwiązania ponad standardy systemu CRM.
Podczas niezwykle interesujących i dynamicznych zajęć dowiedzieliśmy się jak w efektywny i sprawny sposób zbudować aplikację mobilną, zintegrowaną (na przykład) z systemem CRM, dającą klientowi wartość biznesową niemal od ręki.
Wiedzieć więcej 
Podsumowując Extreme365 jako miejsce corocznych spotkań partnerów, klientów oraz konsultantów i programistów, pracujących na co dzień ze środowiskiem Microsoft Dynamics 365 jest jednym z najlepszych miejsc do wymiany doświadczeń, nauczenia się nowych rzeczy oraz poznania nowych ludzi związanych z rozwiązaniami Microsoftu.

Wartość bezpośredniego kontaktu z ludźmi, mającymi styczność z Dynamics 365 w różnych projektach na całym świecie, jest bezcenna. Zdobyta w Dubrowniku wiedza niewątpliwie zaprocentuje na przyszłość we wszystkich projektach, realizowanych przez EIP.
20180320_204009.jpg
20180320_192800.jpg
Related Stories
Największe różnice między Microsoft Dynamics NAV(Microsoft Dynamics 365Business Central) a Microsoft Dynamics AX (Microsoft dynamics 365 for Operations)

Klienci często zastanawiają się jaki system ERP wybrać: Dynamics NAV (Microsoft Dynamics 365 Business Central)  czy Dynamics AX (Dynamics 365for Operations). To często zadawane pytanie. 
Wsparcie użytkownika za pomocą rozwiązań typu Serwis Desk – jak zorganizować idealny system?

Słysząc określenie Help Desk, często wyobrażamy sobie grupę informatyków pochylonych nad komputerem bądź rozmawiających przez telefon z użytkownikami o problemie z serwerem, drukarką czy błędem pojawiającym się podczas obsługi aplikacji. Obecnie Help Desk nie pełni jedynie funkcji pomocy z dziedziny IT, jest to raczej pierwsza linia wsparcia w centrach usług wspólnych, w dziedzinie księgowości i finansów, kadr i płac, logistyki, a nawet gospodarki magazynowej.
EIP partnerem Click Dimensions

W grudniu 2017 firma EIP podpisała umowę partnerską z Click Dimensions, producentem dedykowanego rozwiązania do automatyzacji marketingu na platformie Microsoft Dynamics 365.
Chmura czy On-Premise - czyli trochę jak debata o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy

W natłoku przebogatych analiz technologiczno - ekonomicznych porównujących zalety i wady strategii IT cloud vs on premise, dziś chciałbym pochylić się nad kwestiami związanymi z czynnikiem ludzkim, stojącymi za tymi bataliami. Do napisania tego krótkiego eseju, skłoniła
Check your inbox for a subscription confirmation email.
By confirming your subscription you will receive the latest content published on this website and consent to your information being securely processed and stored.