EIP partnerem Click Dimensions

EIP partnerem Click Dimensions

Published

W grudniu 2017 firma EIP podpisała umowę partnerską z Click Dimensions, producentem dedykowanego rozwiązania do automatyzacji marketingu na platformie Microsoft Dynamics 365.

Click Dimensions to jedno z najbardziej zaawansowanych i rozbudowanych narzędzi marketingowych, dostępnych dla rozwiązania Microsoft Dynamics 365. Łączy w sobie narzędzie do masowego wysyłania e-maili, automatykę marketingową oraz analitykę przeprowadzonych kampanii. To świetne uzupełnienie dla działań handlowych, które skutecznie zwiększa konwersję leadów. Jakie są jego możliwości? Po krótce wyjaśnia Paweł Krulikowski, Konsultant Dynamics 365.

E - mail marketing

Wbudowany w Click Dimensions marketing e-mailowy pozwala na tworzenie, wysyłanie i śledzenie wysyłanych do Klientów e-maili, a wszystko to w łatwy i intuicyjny sposób. Wysyłka masowej korespondencji, indywidualne e-maile czy zaprojektowane kampanie mailingowe to wbudowane funkcje Click Dimensions.
Równie szybko można budować szablony wysyłanych e-maili, korzystając z edytora szablonów mailowych.
cd.jpg

Automatyzacja kampanii

Kampanie marketingowe działające na auto-pilocie? Tak, to możliwe z Click Dimensions. Narzędzie dostarcza interfejsu drag-and-drop, w którym możemy zbudować zautomatyzowaną kampanię, a następnie ustawić czasy jej wykonania, wyzwalacze kolejnych kroków i przede wszystkim akcje, podejmowane na każdym etapie. Z łatwością możemy zaprojektować wiele ścieżek realizacji, którymi równolegle może potoczyć się planowana kampania marketingowa.
cd3.jpg

Formularze on-line

Click Dimensions umożliwia również tworzenie formularzy, umieszczanych na publicznych stronach, wystawianych dla Klienta. Zaproszenia na Eventy? Rejestracje do Newslettera? Nic prostszego. Ankiety i formularze mogą być wysyłane w e-mailach, mogą być udostępniane za pomocą linka bądź umieszczane na stronach internetowych firmy. Wszystkie dane, zebrane w ankietach trafiają potem do systemu CRM, gdzie podlegają analizie i raportowaniu.

Analityka i raportowanie

Click Dimensions umożliwia maksymalne wykorzystanie danych, zbieranych w kampaniach marketingowych. Wykorzystuje nie tylko zintegrowane z systemem CRM raportowanie, ale pozwala na zutylizowanie narzędzia Power BI do przedstawienia zaawansowanych statystyk. Management oraz Dyrektorzy w łatwy sposób są w stanie uzyskać pełen obraz działań marketingowych, wraz z poziomami dotarcia czy przełożenia na dalsze, konkretne działania sprzedażowe czy serwisowe.
Jako partner Click Dimensions będziemy wspierali wdrożenia narzędzia dla Klientów zainteresowanych zwiększeniem efektowności, a przede wszystkim efektywności swoich działań marketingowych. Wraz z systemem CRM Microsoft Dynamics 365, Click Dimensions tworzy potężne narzędzie, łączące planowanie i projektowanie, automatyzację i analitykę marketingu w każdej firmie.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu!

Copy as a Plain Text

Share

Related Stories
Największe różnice między Microsoft Dynamics NAV(Microsoft Dynamics 365Business Central) a Microsoft Dynamics AX (Microsoft dynamics 365 for Operations)

ago

Klienci często zastanawiają się jaki system ERP wybrać: Dynamics NAV (Microsoft Dynamics 365 Business Central)  czy Dynamics AX (Dynamics 365for Operations). To często zadawane pytanie. 
Extreme 365 - relacja z konferencji

ago

Prawie 1000 osób – partnerów, klientów, konsultantów i programistów spotkało się 19 marca w Dubrowniku na czterodniowej konferencji Extreme365, poświęconej w całości możliwościom, przyszłości i pracy ze środowiskiem Microsoft Dynamics 365. 
Wsparcie użytkownika za pomocą rozwiązań typu Serwis Desk – jak zorganizować idealny system?

ago

Słysząc określenie Help Desk, często wyobrażamy sobie grupę informatyków pochylonych nad komputerem bądź rozmawiających przez telefon z użytkownikami o problemie z serwerem, drukarką czy błędem pojawiającym się podczas obsługi aplikacji. Obecnie Help Desk nie pełni jedynie funkcji pomocy z dziedziny IT, jest to raczej pierwsza linia wsparcia w centrach usług wspólnych, w dziedzinie księgowości i finansów, kadr i płac, logistyki, a nawet gospodarki magazynowej.
Chmura czy On-Premise - czyli trochę jak debata o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy

ago

W natłoku przebogatych analiz technologiczno - ekonomicznych porównujących zalety i wady strategii IT cloud vs on premise, dziś chciałbym pochylić się nad kwestiami związanymi z czynnikiem ludzkim, stojącymi za tymi bataliami. Do napisania tego krótkiego eseju, skłoniła
Check your inbox for a subscription confirmation email.
By confirming your subscription you will receive the latest content published on this website and consent to your information being securely processed and stored.