Od 1 lipca w rozwiązaniu Dynamics 365 pojawią się nowe obszary funkcjonalne!!!

Od 1 lipca w rozwiązaniu Dynamics 365 pojawią się nowe obszary funkcjonalne!!!

Published

Dynamics 365 dostarcza najnowocześniejsze usługi, które łączą wszystkie dane w przedsiębiorstwie, aby można było szybciej podejmować lepsze decyzje i osiągnąć optymalne wyniki. Dodatkowo rozwój produktu stale postępuje, o czym może świadczyć najnowsza funkcja – Integracja Dynamics 365 z LinkedIn Navigator Sales.

Dynamics Relationship Sales

Obszar Dynamics 365 for Sales został zintegrowany z LinkedIn Sales Navigator. Integracja ta wspiera proces sprzedaży, poprzez wykorzystanie bazy 500 mln specjalistów. W ramach tego rozwiązania klient otrzymuje także obszar Sales, co daje nowe możliwości:
  • wykorzystanie sygnałów w wiadomościach e-mail, CRM i LinkedIn
  • ułatwiony bezpośredni dostęp do sieci firmowej
  • wgląd w statystyki aktywności
  • wysyłanie wiadomości InMail
  • zbudowanie silnych relacji z istniejącymi kontaktami, uzyskując dostęp do szczegółów profilu LinkedIn, w tym zdjęć, bieżących ról i historii pracy

Dynamics 365 for Talent, czyli rekrutacja i zarządzanie pracownikami zintegrowane z LinkedIn

Pracownicy są sercem każdej firmy, a talent jest niewątpliwie najbardziej rzadkim i kosztownym zasobem. Aby pomóc firmom lepiej zarządzać i pielęgnować ten cenny zasób, Microsoft wprowadza nową aplikację dla organizacji HR - Dynamics 365 for Talent. Dynamics 365 for Talent zapewnia 360-stopniową wizję pracowników dzięki modułowi, który umożliwia organizacjom:
  • szybszy dostęp do najlepszych talentów dzięki integracji z LinkedIn Recruiter, która udostępnia dynamiczne profile kandydatów, dostarczając  menedżerom i ankieterom najbardziej aktualne informacje
  • zapewnienie zindywidualizowanych doświadczeń w ramach zatrudniania, które przyspieszają zdolność pracowników do wpływania na określone działania i zasoby edukacyjne, a także umożliwiają dostęp do odpowiednich kontaktów
  • zapoznanie się z aktualnym doświadczeniem swoich pracowników poprzez skonsolidowany profil HR, który zawiera informacje o profilu pakietu Office 365, Dynamics 365 i LinkedIn

Dynamics 365 for Retail

Oferta Dynamics 365 for Retail to nowa, inteligentna usługa w chmurze, która zapewnia sprzedawcom detalicznym zintegrowane podejście do zarządzania ich działalnością oraz przejrzysty obraz sklepu, pracowników, klientów, zapasów oraz finansów. Scentralizowane zarządzanie biznesem na wszystkich poziomach umożliwia usprawnienie sprzedaży już w momencie kontaktu klienta z pracownikiem. Ma to na celu zapewnienie klientowi lepszej obsługi oraz doświadczenia związanego z procesem sprzedaży. 
Bez tytułu.png

Zapraszam do kontaktu z nami:
nav@eip.pl

Copy as a Plain Text

Share

Related Stories
Co wiemy o planach rozwoju Dynamics NAV oraz Dynamics 365?

ago

Kiedy Microsoft zapowiedział, że najbliższy czas zespół poświęci na rozwój Dynamics 365 opartego na chmurze Azure, wśród użytkowników i klientów NAV on-premise pojawiły się obawy, czy w takim układzie producent zrezygnuje z rozwijania „niechmurowej” wersji systemu. W jednym z ostatnich webinarów Microsoft Directions: Roadmap – Dynamics NAV, Marko Perisic, General Manager Dynamics SMB rozwiał wszelkie wątpliwości.
Na czym polega "modułowość" Microsoft Dynamics 365?

ago

Chociaż Dynamics 365 nie jest już nowością, to nadal budzi wiele wątpliwości. Szczególnie, od kiedy został dodatkowo opakowany  modułami dedykowanymi oraz precyzyjnymi planami licencjonowania. Skąd właśnie taki podział produktów dla klientów Microsoft i jak należy go rozumieć? 
Chmura czy On-Premise - czyli trochę jak debata o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy

ago

W natłoku przebogatych analiz technologiczno - ekonomicznych porównujących zalety i wady strategii IT cloud vs on premise, dziś chciałbym pochylić się nad kwestiami związanymi z czynnikiem ludzkim, stojącymi za tymi bataliami. Do napisania tego krótkiego eseju, skłoniła
Ech, ten Microsoft! Znowu zabiera nam coś, za co zapłaciliśmy…

ago

… Czyli krótko o cyklu życia oprogramowania gwarantowanym przez Microsoft.

Od ochrony styku sieci do ochrony danych w kontekście RODO

25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO, ang. GDPR). W jaki sposób podejść do tego tematu od strony działu IT? Bartłomiej Zadrożny - Key Account Manager w EIP i Karol Wróbel - Chief Technology Officer w 4SyncSolutions IT Security VAD, rozmawiali z redakcją ITwiz o bezpieczeństwie IT i narzędziach, które umożliwią przygotowanie się na zmiany.