5 wskazówek, które pomogą Ci lepiej wykorzystać możliwości Big Data

5 wskazówek, które pomogą Ci lepiej wykorzystać możliwości Big Data

Published

Big Data zmienia sposób prowadzenia działalności z reaktywnego na predyktywny. Analizy rekordów mogą przekształcić sposób działania niemal każdego działu organizacji. Dlaczego jednak większość firm tylko ślizga się po powierzchni? Oto pięć wskazówek, jak lepiej wykorzystać analizy danych do swoich działań.

Wybierz platformę Big Data o wyjątkowej elastyczności

Im więcej danych przetwarza firma, tym trafniejsze analizy uzyskuje. Szacuje się, że ilość danych będzie rosnąć w tempie geometrycznym, a ich przetwarzanie będzie wymagać zwiększenia zasobów przedsiębiorstwa. Cisco Unified Computing System (Cisco UCS) można powiększyć do 10 000 serwerów, co pozwala na obsługę nawet największych zbiorów danych.

Utrzymaj całkowite koszty posiadania na niskim poziomie

W miarę jak kolejne działy będą korzystać z analiz predyktywnych, rosnąć będą ilość danych oraz obciążenia związane z Big Data. W efekcie infrastruktura znacznie się rozszerzy. Jest to powód, dla którego warto zainwestować w rozwiązania zapewniające najniższe możliwe całkowite koszty posiadania obecnie, ale też w przyszłości.

Skorzystaj z elastyczności związanej z przetwarzaniem analiz w dowolnym miejscu

Podczas przetwarzania danych historycznych na potrzeby analiz można grupować je w obrębie klastra danych. Czasami niezbędne są jednak analizy 
w czasie rzeczywistym. Firmy potrzebują infrastruktury, która może przesyłać analizy do danych lub dane do analiz — w zależności od tego, co jest korzystniejsze dla organizacji.

Zintegruj dane

Aby analizować dane, trzeba najpierw uzyskać do nich dostęp. To duże wyzwanie, ponieważ dane kryją się w różnych elementach infrastruktury. Oprogramowanie do wirtualizacji danych Cisco wydobywa je ze wszystkich źródeł, udostępniając ujednolicony widok wszystkich informacji niezbędnych do szybszego podejmowania decyzji biznesowych.

Wybierz oprogramowanie odpowiednie dla zadania

Świat analiz cechuje się nieustannymi innowacjami. Ponieważ ciągle udostępniane są nowe aplikacje, Cisco współpracuje z całym ekosystemem liderów w dziedzinie analityki. Dzięki temu organizacje mają możliwość wybrać oprogramowanie, którego potrzebują i mieć pewność, że jest ono obsługiwane przez przygotowaną na to infrastrukturę Cisco.

Artykuł powstał na podstawie materiałów udostępnionych przez firmę Cisco.

Copy as a Plain Text

Share

Related Stories
5 błędów, których można uniknąć przy wdrażaniu systemu ERP

ago

Systemy ERP znacząco poprawiają funkcjonowanie firmy. Enterprise Resource Planning, czyli Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa integruje ze sobą wszystkie działy, zwiększając wydajność i przyspieszając rozwój firmy. Jak uniknąć błędów przy wdrażaniu takiego systemu?
Romans technologii i branży retail. Czy ten związek ma przyszłość?

ago

Rozwój technologii nie tylko pchnął branżę IT do przodu, ale wkroczył na terytorium sprzedaży detalicznej. Teraz najbardziej dynamicznie rozwijającą się gałęzią jest e-commerce, a producenci starają się wdrażać kolejne innowacje technologiczne, aby przyciągnąć klienta.
Microsoft wciąż na szczycie  rankingu cloud-computingu. Kto uplasował się za nim?

ago

Prestiżowy magazyn Forbes opublikował ranking rozwiązań chmurowych. Podium zajmuje odpowiednio IBM, Amazon i Microsoft. Zestawienie sporządził Bob Evans, były specjalista od strategii komunikacyjnej z firm SAP i Oracle, a teraz prezes Evans Strategic Communications.
Development and Operation, czyli czym właściwie jest DevOps?

ago

DevOps jest bardzo modnym pojęciem w biznesie IT  XXI wieku. Gdyby zapytać się o jego definicję pięciu specjalistów IT, każdy z nich powie co innego. Czym więc właściwie jest? Najlepiej DevOps przedstawić jako nurt w IT, postulujący połączenie tworzenia i rozwoju aplikacji z operacjami na nich przeprowadzanymi.

Case study: Intenson usprawnia logistykę podczas wejścia na zagraniczne rynki

Intenson to rodzinna firma stworzona w 2011 roku przez Michała Lasockiego. Dziś znajduje się wśród liderów produkcji eko żywności w Polsce, a swoje produkty wprowadza do takich sieci handlowych jak Carrefour, Biedronka, Lidl i Tesco. Dynamika rozwoju Intenson zaowocowała